Jag klarade det!

'' Believe in yourself
and 
you will be unstoppable''
 
 
Jag klarade matematik tentamen. Jag gick till skolan idag och hade matematik föreläsning och då säger magistern att vi ska få tillbaka våra tentor och att 46% klarat sig. 
Jag tänkte direkt att jag var bland de 51% som inte klarade sig. Och det var extremt nära att vara så.
Jag fick 15,5 p på provet och man behövde 15 för att få godkänt. 
Så jag tackar läraren som rättade mitt och såg bort från lite småslarv. 
 
Känns så skönt att tentan är avklarad och godkänd. Nu behöver jag bara fokusera på fysiktentamen som jag har om två veckor. (ursh och fy).. 
 
 
Har även kontaktat CSN, Gavlegårdarna och barnmorskan idag. 
Csn var för att jag behövde förlänga mitt bidrag (han som svarade var dock otrevlig så hoppas jag gjorde rätt sen.. vela inte prata med honom..), Gavlegårdarna var för att se när jag måste flytta ut, och det är direkt när studierna tar slut tyvärr.. så jag måste lämna min lägenhet i Juni.. och så barnmorskan för att jag behövde förnya mina mellanpiller :) 
 
Varit väldigt produktiv hittills! Försökte även spela in en video, men är inte direkt bekväm framför kameran ännu, så det får bli ett annat tillfälle.
Nu ska jag plugga lite kemi, strax göra lite Tacos och bara ta det lugnt resten av dagen. 

Hoppas alla har en bra start på veckan och att många roliga händelser kommer ske! 

Kram!


 
''Don't grow uip..
its a trap!''
 
Hanna Karlsson
2019-11-04 @ 17:14:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Men så grymt! Stort grattis till klarad tenta.

Svar: Tack så mycket!! <3
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0