Explosion och ny familjemedlem

'' Every family has a stroy,
welcome to ours!''
 
Jadu..
Den här veckan var allt annat än lugn. Woah.. *andas ut* 
 
I torsdags så skedde det en explosion här på skolan. Vilke var helt förvirrande för mig.. konstigt nog.
Jag tänkte hur fan det kunde hända här i Rättvik. 
Men japp, ett litet skjul utanför maskinhallen (På andra sidan), exploderade.
Det var ändå ganska häftigt att det hänt. 
Men tre killar hamnade på sjukhus, men jag har hört att dom fått komma hem nu~ 
Mer tänker jag inte ta om explosionen, då jag inte vill sprida så mycket information om den. hue hue ~ 
 
Så jag återgår till den andra saken som hänt!

I lördags (igår) så var jag ute och åt på Bowlingen med Pappa, Linda, Farmor, Farfar och min kusin. Det var otroligt gott som vanligt *tumme upp*
Men sen när jag kommer hem så ser jag att mamma och Gunnar skaffat sig en ny ''liten'' krabat ~ 
 
Dom hade hämtat en storpudel ''valp'' på 5 månader mellan Sala och Uppsala. Skit söt är hon~ 
Men jag har inte riktigt hunnit inse att vi har en till hund hemma nu. Jag hade typ precis vant mig vid att vi bara har en, så det blev väl lite jobbigt. 
Men jag hoppas att jag kommer kunna lära känna lilla Nikki snart, och leka med henne och träna henne lite. Självklart så kommer jag vara mer med min bebis också så hon inte blir avundsjuk ;* <3 Och för att jag inte vill lämna Sotis utanför<3
 
Så jag längtar oerhört mycket till påskveckan så jag får vara hemma och lära känna våran nykomling :) 
Det är lite annorlunda nu, då hon är en stor pudel och kommer bli större än dom andra vi har haft/har hemma :s
Sen kommer det kännas konstigt att inte låta henne vara i sängen och i soffan osv~ 
Men det är något man bara får vänja sig :)

Hon var jätte snäll, hade jätte frän päls och var jätte söt~ <3

Så det ska bli kul att lära känna henne :3 
 
Nu ska jag fortsätta plugga till provet imorgon!
 
Herrå<3 
 
psst.. jag kommer återkomma hur det går mellan mig och Nikki sen ;) 
 
''Sometimes the smallest things, 
take up the most room in your
heart''
 
 Så ser den ny familjemedlemen, Nikki, ut¨ <3 
 
Mia
2016-03-21 @ 00:16:53
URL: http://nouw.com/annorlundamamma

Jo, Jag har en visst en funktionsnedsättning! Även om det inte syns! Mia har både autism, asperger, utvecklingstöning! Men eftersom det inte syns på hennen tvingas hon stå ut med både fördomar och misstro! Här ger hon
nouw.com/annorlundamamma Kolla gärna in till min läsvärda blogg som handlar om att leva ett annorlunda liv med funktionshinder m.m. http://nouw.com/annorlundamamma ARBETSLÖS 45 ÅR ÄR GIFT HAR BARN MEN ÄR KANSKE LITE UDDA Jag är en kvinna som gillar att leva livet rakt utåt hela tiden m.m. Gillar att campa, krogen,träffa nytt folk m.m. Jag har också diganoser: Autism, asperger, utvecklingstörning m.m.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0