balen och stranden

"Vad är en bal på slottet?"

Slutetpå gymnasietiden närmar sig med snabba steg, idag är det bara 6 dagar kvar tills studenten, 6 dagar tills arbetslösheten, 6 dagar till gråtkalaset.. wow..

Igår så var jag även väldigt uppklädd i smink, frisyr och klänning.. för igår var studentbalen.

Mamma och Gunnar åkte hela vägen från Orsa hit till Rättvik för att hjälpa mig att plocka ut några saker, samt att Mamma skulle locka mitt hår inför kvällen~ 
Det var jätte snällt av dem ♡ 

Jag åkte sedan upp till balen tillsammans med Emil som jag skulle gå med (tillsammans med Patricia, Teresia och Ian)

Jag mådde inte så jättebra, men jag tyckte att kvällen var rolig ändå♡ 

Jag gick hem omkring 22 på kvällen (efter att vi ätit förrätt, varmrätt och efterrätt) och Alex kom och mötte mig längs vägen (:



Idag så gick jag även ner till stranden för att ha lite kul där med Alex, Tobbe, Lars, Emil och Patricia. Vilket var skitkul!!! *tumme upp*

Vi lyssnade på musik, käkade glass och var allmänt bråkiga mot varandra (inte jag, för jag är en snäll flicka). 




Jag längtar skit mycket till nästa fredag då studenten är♡ 
Jag har sett fram emot det såååå länge ♡ 

Men nu ska jag återgå till mitt ritande ♡

Ha det gött ~ 

"Some moments will have a huge
Part in your memories, if you
Don't like the moment, 
Try to make it better"
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
2016-06-07 @ 20:46:02
URL: http://www.saramadeleine.se

Låter jättehärligt :D. Gillar bilderna med :D.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0