This sucks..

Ibland så suger precis allting~

Främst när man sovit dåligt så har man lättare för att förstå saker, bli ledsnare och mer deprimerad.. 
I det här fallet så händer det mig~

Jag sov fett lite under natten (lite mitt fle för att jag pluggade till ett prov som våran svenska lärare sa att vi skulle ha, men vi hade inte).. 

Sen får man små depressions tankar om främst mitt utseende osv som jag får ibland.. det går inte att hjälpa.. 
 
Sen så får man reda på att vissa människor är skit.. falska... och helt jävla dumma i huvudet.. och riktiga jävla lögnare...


Jag försöker lugna ned mig med att lyssna på när Markiplier spelar FNAF3~ 
Det fungerar lite.. men inte mycket.. ska nog gå och vila lite.. sen träna.. sen titta på någon film och sen bara.. ta det lugnt..
 
få se om jag pluggar lite..
 
ni får försöka ha det bra iallafall...<3
 


(Bara så att ni inte oroar er /Tror ändå ingen läst det här men whatever../ jag är inte ultimat deprimerad.. bara smått..) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0