Övernattning!

Skulle ha skrivit det här tidigare, men har inte orkat/Haft tid.

Men i fredags så sov Teresia över hos mig och vi tittade på Björnbröder (För hon hade inte sett den innan -w-)
Hon kom till mig vid 17:30 tiden, tror jag, och vi handlade lite gott på Willys och sen gick vi förbi hem till min mamma för att jag skulle hämta lite grejer till våran nästa video vi ska göra.

Sen när vi kom hem till min Pappa så började pappa med tacoset och vi skar lite grönsaker (Jag vill hellre skriva Skärde.. men *lol* gud va jobbigt med folk som klagar -w- ) och sen när vi käkade så tittade vi då på Björnbröder.
Jag minns inte vad vi gjorde mer under kvällen, förutom att vi diskuterade Närcon tillsammans och tittade på NC videor OCH funderade på om vi borde ställa upp i CMV-tävlingen (För er som inte vet vad det är så är det Cosplay Music Video, då man bär cosplay på sig och gör en musikvideo med samma temat som efterfrågas).

När vi vaknade på lördagen så käkade vi frukost och tittade på Lilo & Stitch<3 
Sen skjutsade pappa oss till två olika bönder i Orsa för att fråga om praktik, och vi fick praktik på Lindänget Mjölk AB i Orsa. Och dom har omkring 130 kor där!! 
Så det är bra att vi fått praktik där. Haha!
Sen åkte Teresia hem vid halv fyra, innan det så var vi så trötta och allt så jag kommer inte ens ihåg någonting av vad vi gjorde.
 
 
Jag har också börjat planera min andra nästa cosplay. 
Men till den så behöver jag ett par gråa puffiga byxor, men vet inte vart jag kan hitta sådana med fickor. Sen behöver jag också en liknande svart polotröja med halv långa, öppna armar och en blond peruk.
 
Jaja.. man får väl se om jag lyckas hitta något liknande. Annars blir det väl ett par mjukisbyxor och en svart tröja med öppna armar. *lol*

 
Men ska återgå till läxorna nu. Ha det bra<3
 
Älskade den här bilden xD haha *lol* 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0