The Walking Dead Tag

Innan jag drar igång med den här tagen så vill jag bara säga att The Walking Dead är min favoritserie all the time.. ~
Även om folk frågar/säger ''Tycker du inte anime är bättre?'' ''Den är trååååkig'' osv så säger jag som jag tycker~ ^^
 
`Men ja~
Frågorna till den här tagen är från en youtube video och jag översätter frågorna :) 
 
1. Är du okej?

Självklart är jag okej! 
 
2. Favorit vapen som används till att döda walkers? 
 
Antingen Katana, Machete eller Crossbow *w* <3
 
3. Hur många av dina favoritkaraktärer är döda?

Låt mig tänka...
*tänker*
Vi tar det iordning : Dale, Merle, Hershel, The Governor, Beth~ ;__; 
 
4. Favorit skurk? 
 
The Governor... DAAAH!!<3
 
5. Favorit säsong?

Jag måste nog säga säsong 3~  Jag gillar att det hela tiden händer något~ Och så får man träffa the governor då och Michonne och man får se så mycket.. assåå...*w*<3
 
6. Stuff or Thangs?
 
Thaaaangs~ 
 
7. Favorit plats?
 
Oj.. uuuuuuh... troligtvis den lilla stugan som Beth och Daryl blir fulla i~ I säsong 4 >w<
 
8. Vilka parar du ihop?
 
Jag brukade para ihop Beth x Daryl... men ja... så nu äre Rick x Daryl och Aaron x Daryl <3
 
9. Dåligaste kvinnliga karaktären?
 
Lori.. Behöver jag säga mer?
Om jag får välja en till så är det Gabriel (Vet att han är en man, men han är ett f'cking asshole! )
 
10. Värsta ''Plotline'':
 
Sophia.. :/ 
Sorry girl.. but whatafuck?? 
 
11. Favorit karaktär?

''Who kills zombies and taking care of babies?''  DARYL DIXON!<3 
 
12. Coolaste överlevnads tipset?

Om det hade blivit en zombie apocalyps så hade jag nog testat Michonne's knep att hugga av käken och armarna~ Annat nice tips är att dränka hela sig själv i walker-blod ~
 
 
 
Var tacksamma för att jag inte skrev hundratals ord i varje svar! 

Ha det bra~ :3
 
 
(Jag är helt koko i den här bilden~ I don't know why.. but look at Merle's smile! xD ) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0