Sista lovdagen...

Japp.. som rubriken lyder... Idag är sista lovdagen :'(

Men ja, det ska faktiskt bli skönt att ha något att göra under dagarna~  Ser minst fram emot dom fyra sista praktikdagarna... ursh...


Men idag så bestämde jag mig för att gå ut med hundarna på en ''promenad'' :P
Tänkte gå 1,7:an med dom.. men Jazzi vägrade gå längre än upp för backen.. så vände hem och gick ut och lekte med Sotis i några minuter istället~ Vilket hon uppskattade <3

Sen ikväll så ska jag och Pappa ut och äta på Bykrogen med Farmor, vilket ska bli oerhört kul! :'D
Och efter det så bär det av mot skolan.. ^^
 
Ursh.. ^^'

Stressen... hoppas den är lugnare nu D: 

Men nu ska jag ta och packa till skolan och göra mig iordning<3 
Kram! :D

 <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0