Gott nytt år!!

Gott nytt år allihopa!! :D

Firandet har varit ganska lungt här faktiskt~

Vi käkade plankstek och tittade på en film, samtidigt som vi försökte lugna ned lilla Jazzi som blev rädd för fyverkerierna utomhus :/<3
Sen så har jag gått runt i huset och sett ut som (Enligt dom andra här) Quasimodo...
För jag har jävligt ont i ryggen.. så jag har knappt kunnat stå eller sitta ned för att det gör så ont :/
Så om jag har otur så måste vi kolla upp det hos läkaren imorgon :'C
Jag gillar inte doktorer...

Men ja!

Ett nytt år är framför oss! och jag hoppas att det kommer vara ett jätte roligt år osv! :D

Enda negativa är att jag fyller 18 år D: 
Det känns skumt :s


Men nu inge mer negativt!!

GOTT NYTT ÅR OCH HOPPAS DU FÅR EN BRA FORTSÄTTNING!!<3

Kram!

 


Madde / Livet som mamma och lärare
2015-01-01 @ 10:03:31
URL: http://www.saramadeleine.se

Usch att ha ont! Men bättre kolla hos läkaren, ett tips ta något varmt bakom ryggen.

Svar: Slapp gå till läkaren :) Ryggen är mycket bättre nu efter vi köpt en ny madrass :)
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0