Get to know me- tag


Jag hittade den här tagen och tänkte... visst... varför inte :)
Så jag svarar på frågorna och går och lägger mig sen ^^

1. Vad heter du?- Melissa
2. Har du lätt för att bli kär?- Nej, förälskad/Intresserad är lite enklare.. Men kär är svårare. 
3Vad har du för läggning?- Jag är heterosexuell. 
4. Vilken låt är bäst just nu?- Jag älskar fortfarande Whiskey Lullaby av Brad Paisley och Alison Krauss :) Den är så fin.. men så sorglig<3
5. Är du snål eller generös?Både och tror jag. Jag spenderar inte för mycket pengar på olika saker. Jag vet när jag ska spendera och inte. 
6. Har du någonsin brutit ett ben?- Nej~ 
7. Vilken är din absoluta favorit godis sort?- Jag älskar Djungelvrål, Feraris, Fizzy Bubbles, löständer och skumsvamparna owo
8. Är du en öppen och ärlig människa?- Både. Jag är väldigt blyg och tystlåten kring människor jag inte brukar prata med så mycket. Men ärlig är jag när det behövs :/ Bland kompisar så är jag väldigt öppen, samt med mamma, Gunnar och vovvarna :') 
9. Vad tar du med på en fest?- Går inte på fest~ 
10. Har du ett bra självförtroende?- Näpp~ Det är lågt som bara den typ :p Jag har en dålig ovana att jämföra mig med andra... speciellt cosplayare i Sverige. Såååå många är så underbart söta och vackra.. sen kommer jag med mitt utseende :p (Don't judge.. I feel like this sometimes) 
11. Har du något smeknamn- Melmel, Bunnie, Gumi och Tenshin är dom jag främst hör :p
12. Om du fick vara man för en dag, vad var det första du skulle göra då?- Troligtvis pissa.. Alltså tänk dig!  xD Sen ut och ragga på tjejer och se hur det är ;) *lol* 
13. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse?- Man ska kunna få mig att skratta och visa att jag inte behöver vara ''blyg/gömd'' :p 
14. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut.- Oj oj.. uhm... Emily Kinney och Molly Sand´en tar jag<3 Dom är så fin ;3; <3
15. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mobil?- Pappa~
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus?- Villa :p samt internat~
17. En dag du aldrig glömmer- Den 2 April 2010~<3 (Sotis kom till oss då<3)
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon?Samsung
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad.- Cosplays, mina kompisar och min family (hundarna inräknat då)
20. Bästa boken du läst?- Förr eller senare exploderar jag eller Vargbröder böckerna<3 
21. Turnummer?- Jag brukar säga 3.. även om jag aldrig tror jag vunnit något med siffran 3 xD
22. Vad har du för betyg i skolan?- Ligger omkring C eller högre (proud), men min engelska lärare är (ursäkta språket) en bitch.. så får troligtvis ett D i Engelska -.-
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar?- Pluggar Djurvård i Rättvik :') 
24. Hur många barn vill du ha?Jag skulle vilja ha 3 barn tror jag ^3^
25. Vilka länder har du besökt?Sverige, Åland och Estland (Tallinn) 
26. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg.- Bråk/mobbning/kränkningar, när saker inte blir som dom ska... och när jag är ledsen blir jag pissed off på massvis med saker.. :p (räknas det??)
27. Brad Pitt eller Orlando Bloom?- *googlar för att gemföra* Brad Pitt.. I guess ~  :'3 Men det var tajt >w<
28. Hur stor garderob har du?- Liten :o 
29. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken?1 April och jag är en Vädur *^*
30. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?- I dun understand the question *stupid* 
31. Film hemma eller bio?- Bio är kul, men för dyrt för min smak :) Så hemma tror jag ^3^
32. Vem är ditt senaste sms ifrån?- Samuel, angående ett möte tror jag det var :p
33. Vem ringde du sist?- Mamma antar jag :p
34. Hur är ditt humör just nu?Trött... besviken..men ändå glad... lite allt möjligt alltså ^3^
35. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då?- Jag lider av hårväxt.. *generad* och jag vet inte hur jag ska få bort det.. :,( Men det är det.. Har aldrig riktigt sagt det förut.. men vafan! Det är min kropp.. ingenting att skämmas över! >-< 
Sen såklart så avskyr jag min mage och att jag har breda axlar osv. :P Jag fattar ibland varför några trott jag varit kille förut ;w; 
36. Vem i din familj står du närmast?Min mamma<3 
37. Är utseende viktigt för dig?Både ja och nej. Jag har vissa problem med olika saker i utseendet.. men personligheten är viktigast för mig~ 
38. Hur många konserter har du varit på?- Venne o.o 
39. Något du inte kan leva utan?- Min familj..<3
40. Nämn en låt som betyder mycket för dig.- A thousand years~ Jag lyssnar knappt på den nu.. men det är min och Sotis låt enligt mig<3 
41. Vilken årstid är bäst?- Sommaren~
42. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då?- Ja! Men under en kort tid :'3 Hade jagat skådespelare då xD
43. Vad tycker du om adoption?- Helt okej :') Men jag anser att man bör tala om för barnet om att hen är adopterad när hen är gammal nog :/ 
44. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte?- *cough* Spelar ingen roll tror jag.. Bara inte för mycket.. typ.. 20 års skillnad.. Det blir ju bara skumt :'s (Även om jag shippar Bethyl~Men whatevah!) 
45. Vad gillar du för musik?- Japanskt~ Med beat~ lite blandat :'3
46. Vilken är din favorit genre i filmer?- Skräck helt klart *^* 
47. Vilken kändis har du fått höra att du är lik?- Min storebror sa att jag liknade Arya Stark (Maisie) efter att jag klippt mig xD Det förstår jag inte men visst XD 



Det var alla frågorna :'D 
Hoppas ni vet lite mer om mig nu :'3 

Kram~

 


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0