Att börja vlogga?

Alltså ibland så vill jag börjar vlogga :p 


Jag tror jag skulle klara det ganska bra~
Har ju hela tiden saker att prata om osv~ (Inga saker som jag kan skriva om här på bloggen.. det är svårare)

Jag kan vlogga om hur skolan är~
Hur dum min ''Säger inte vem'' är~ 
Vad jag stör mig på och vad jag tycker om~
Pepp-talk~ (Cuz.... WHY NOT?!)

med många flera saker~
 
ENDA problemet är... 
Jag vågar inte~ :p


Jag älskar att vara framför en kamera med kompisar och göra videos och allt..
men sen att prata framför en kamera om saker jag vill prata om och sedan ladda upp det och få folks kritik och allting~ Tänk om jag inte skulle klara av det?? :o
Många kommer ju säga ''Åh du härmar Clara Henry och Lillabloggen'' (Ja! Dom är grymma.. men jag har velat vlogga längre än vad jag vetat vad dom är för några)!, ''åååh"! hur du ser ut! Ursh!'', ''Vafan är det för fel på dig!'' m.m :P

Men jag känner ändå att jag skulle vilja testa att vlogga någon gång :P 

Men när... det vette fan :p

Kanske kan göra en imorgon, eller nästa vecka, eller nästa månad, eller nästa år? Vem vet :p


Men nu ska jag ta och gå och lägga mig så jag orkar vara vaken imorgon~ Godnatt med er allihopa! Kramar från mej!!<3

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0