Födelsedagen~ Nu kommer lite om den här också..

Okej!

Som alla troligtvis vet så fyllde jag år 1 April.

Helgen innan så firade vi mig på skolan, då vi käkade sallad med kyckling (mums<3) och sen tittade vi på Ringaren i Notre Dame.. cuz.. why not?? 
 
Sen fick jag presenter av Helin och Alexander, då de andras blev försenade..
 
Men ja, Alexanderas present var något jag förväntade mig från honom.. men jag hoppades verkligen att det inte skulle vara en sådan... -w-'' 
 
Att han spenderade pengar på det!!! Alltså!! Guuuh!!!
 (Ni får gissa själv vad det kan vara.. *lol* )

Sen av Helin så fick jag en jätte snygg tröja och en jätte fin sten-tavla med fin text på om Lycka<3

Jag skulle ha tagit bilder på dom två, men jag suger på sånt.. :(
 
Så! Ja!:)


Sen av Pappa, Farmor och Farfar så fick jag en ny mobil, en Samsung Galaxy A3 :D
Och den är lite annorlunda från den förra, men inte så mycket~
Så jag håller på och vänja mig vid den nu<3
 
Sen i onsdags? så åkte jag in till Mora för att fixa mitt SIM-kort till mobilen och köpte samtidigt då en Sony Nex-5r kamera som jag velat ha sen Teresia visade sin. 
Så nu är jag ägare av en systemkamera!
Yeey<3

Så nu ska jag börja ta mycket mer och bättre bilder!<3
 
 
Sen igår så umgicks jag med Helin och Teresia och vi filmade våran nästa video. En fan-made musikvideo för Heroes :)

Och jag fick hennes present också!
En Panda One Piece som är urskön! och Urgullig!<3
Hahah<3
Sen har jag även fått pengar av Farfar, Farmor och Mormor! :'3 mihihi~ 
 

Det var nog allt jag skulle skriva om nu >w< 

Ha det bra<3

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0