18 år.. hur gick det till egentligen?

Ja, i Onsdags så fyllde jag 18 år.
Det som alla säger till mig nu är:
'' Oh! Så du är myndig nu ;) ''
'' Du har blivit gammal'' 
osv..
 
Snällt :'3 
 
Men ja, jag har blivit gammal.. att fylla 18 år är mycket..
Tiden går så snabbt, men ändå inte D:

Tänk, för typ.. två år sedan så gick jag i 9an..
nu går jag sista terminen under mitt andra år på gymnasiet!? 
 
Ännu värre..
 
Nästa år tar jag studenten..!
 
Jag blir nästan rädd av att höra hur snabbt tiden går D:

Jag kan fortfarande koma ihåg så många saker som hänt tidigare, som om dom hände igår..
 
Men ja, livet måste fortsätta, hur mycket man än vill att tiden ska stanna.. hehe
 

Jaja, får skriva mer längre fram om lite 18 års firanden som hänt osv :) 

Ha det bra så länge<3
 

(mums<3)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0