två dagar efter lovet


Nu har två dagar gått efter lovet i skolan..
och jag är redan trött som fan..~
Jag tror jag sov alldeles för mycket under lovet... hehe~ 
 
Men! Ladugården är över iallafall.. Det var faktiskt helt okej där... det är nog mest att man måste vara där till så sent under dagarna. Att vara i ladugården är kul då man får se djuren och få göra så många nya grejer!~ 
 
Jag är även klar med typ.. alla uppgifter som ska in (Förutom engelska-bok-skrivnings-grejen-som-typ-suger)..

Ikväll ska jag plugga lite på de mindre sakerna vi har i läxa och även lägga mig troligtvis tidigt... för svenska lektionen idag sög..

Vi hade en 2h och 50 min lektion... vi jobbade inte en minut under hela lektionen.. vi lyssnade på henne när hon pratade, såg på en halvtimmesfilm och sedan lyssnade på Bellman musik.. TRÅKIGT!!! >-< 
Jag vill jobba hellre på lektionen... då jag lär mig något!! Och även så var jag pisstrött under lektionen .__.''

Men ja.. ska återgå till att skriva min ''berättelse-sak-om-Tenshin-mohoho'' >w< Take care~! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0