Olika saker.... som vanligt~

Ibland så kan man bli lätt irriterad över saker..

Jag älskar att rita, dansa, sjunga, läsa, skriva och cosplaya...

Enda problemet är att mer än hälften av dom aktiviteter som jag gillar att göra främst är jag dålig på.. -w-''


Jag vet att alla säger.. ''du är duktig på att rita'' osv.. men det tycker inte jag .____.''

Jag tycker att jag är duktig när jag kan rita bakgrunder, bättre skuggning.. och allmänt bättre anatomi.. o-o'' hehe~

Sen dansa.. det är en hobby som jag tycker är jätte kul.. men när jag väl dansar så ser jag så stel ut D: Fast jag är inte stel.. ;____;'' why?!

Sjunga... får inte in stämmor eller hålla toner.. 

Läsa... Läsa kan jag göra jätte mycket! Det är jag jätte duktig på! OwO

Skriva.... kan endast skriva korta texter, främst kärlekshistorier eller tragedier.. ^^'' Men när det kommer till långa texter så blir dom jätte dåliga närmare slutet D:

Cosplaya... Jag vill helt klart bli en bättre cosplayare, kunna styla peruker och sminka mig bättre osv D: Och det ska jag träna mer på när jag blir lite äldre och har mer pengar för produkter osv ^^''
 
 
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Men ja! Nu till annat! ^^

Jag börjar ligga bra till med läxorna nu! 
Det känns fett skönt! :'3

Fast dagarna blir jobbigare..
Jag blir tröttare.. och det blir kallare utomhus owo'' 

Men... snart äre jul! ^^ Vilket ska bli kul? :)) 
Hehe~ 


Ha det bra alla~ 
Ska återgå till att skriva på sammanfattningen nu ^_^ <3


 opps~ 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0