The walking dead - season 2 spelet !

Det börjar närma sig jul.. och det är fortfarande ingen snö ute!!! *besviken*


Vi bor ju fyfan i norden! Det måste ju vara snö på julafton.... :(
 
Men jaja...

Jag ska testa spela the walking dead - Season 2 som jag fått av pappa idag<3 
Jag älskar den spelserien! Den är så grymt ''fin''! Älskar karaktärerna och storyn och allt!!<3

Så jag ska testa den nu och hoppas att den är lika bra som första eller bättre! O3O 
Jag har ju sett när Pewdiepie spelat den, men det var ett tag sedan så jag minns inte så mycket om vad som hände :s

Men ja! Vi får se! :D

Och nu äre bara en vecka kvar! Sen jullov! Fy va skönt det kommer bli~ Att äntligen få vila upp sig efter den här terminen.. jag har haft svårt och sova och slappna av.. så mycket som hänt och så mycket plugg.. men jag har klarat mig väldigt bra tycker jag! Och jag är stolt över mig själv!
Idag hade vi även utvecklingssamtal ocg Gunilla (Min handledare) är ju bara för snäll xD haha
Hon sa igen att jag är ''en väldigt fin tjej som är väldigt snäll och social'' och jag blir så glad när jag hör sånt QwQ
Sedan så sade hon att jag låg väldigt bra till också vilket också gör mig väldigt glad! *Happy*

Men nu ska jag spela lite! byebye~ 

 
Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★
2014-12-13 @ 10:22:39
URL: http://www.saramadeleine.se

Har haft de spelet i några veckor :).

Svar: Det är ett väldigt grymt spel! :P
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0