Snart klart

Det känns skönt sådär mot slutet av terminen.. då nästan alla läxor är klara och man kan äntligen börja koppla av lite~<3

Det enda jag behöver göra nu är:
-Läsa på om George Washington (Om vem han var, vad han gjorde och varför han är så känd) och det är en redovisning nästa vecka på onsdag då jag ska berätta om honom på ENGELSKA!! OxO''
- Skriva klart instuderingsfrågorna för Mjölkning, enda problemet till att jag inte gjort klart den är att jag inte hittar svaret på alla frågor D:
- Skriva klart uppgifterna om lagarna för Djurens biologi lektionen~
- Läsa Klart Ringaren i Notre dame inför bokpratet nästa vecka

Så jag har ju lite mer att göra, men jag försöker ta det lugnt.. hehe~

Just nu försöker jag främst att tänka på vad jag ska köpa i Julklapp till alla som ska få av mig :/
Det är svårt varje år, men jag tror jag hittar någonting i Mora när jag åker in i morgon (TROLIGTVIS om jag orkar)

Men ja, ska fortsätta titta på Dum och Dummare nu (Har aldrig sett den förr men jag tycker om Jim Carrey) 
Ha det bra~ !

 
 ( Gammal bild )

 

Linda
2014-12-12 @ 23:31:30
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

fin bild!

Svar: Tack så mycket :)/ Melissa
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0