Nya klänningar<3

Idag så var jag till Biltema och köpte Fogskum och hobbyfärg till min Nidalee Cosplay~
Det gick bara på 120 kr, och det är inte så farligt tror jag. Nu gäller det bara att jag vet vad jag ska göra sen :'3
 
Sen så tog jag lite bilder på dom nya klänningarna mamma köpt till mig; en vit spetsklänning och en blå/vit randig klänning<3
Jätte fina~
 
Tyvärr så hann jag inte ta några bra bilder innan Solen försvann.. annars hade det blivit sån dålig kvalitet, men den vita spetsklänningen ser ut såhär (hann ta bilder på den) : 
Fett dålig kvalite jao~ 

Och den blå/vita ser ut såhär: 

 
 
 
 
 
 
Men dom är jätte fina~ Och jag kommer definitivt att använda dom under sommarlovet!<3
 
Men det var typ allt jag ville skriva, tänkte att ni skulle få se denna fina klänning jag fick av underbaraste Mamma<3
 
Kram på alla er~ <3
 
 
 
 
 
Madde / ★ Livet som mamma. lärare och snart doula ★
2015-06-04 @ 21:48:29
URL: http://www.saramadeleine.se

Varför använder du inte blixt om det är mörkt? :)

Svar: För jag avskyr att använda blixt xD Sen så måste jag koppla upp blixten på kameran :') Har inte testat det ännu, haha~
Tenshin-kun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0