Skola snart... :,( och annat~

Bara en veckas lov kvar nu.. och det suger :/ 
Det ärj u skönt att slappa och göra ingenting än att gå upp tidigt, gå i ksolan i 6-8 timmar.. och sen kommer hem och vara slutkörd ;___; 
*gnäll*

Men ja... känns ju skönt att jag inte behöver åka till skolan förens på söndag nästa vecka.. flera börjar ju redan på Torsdag, men vi har praktik på Fredag så vi har fixat så vi är lediga hela Torsdagen också! :*D 
*WOHO!!!*
 
Sen kommer jag tillbaka till alla läxor, stress och skit :'(
Men jag ser oerhört fram emot Närcon Vinter.. där får jag träffa mina konventsvänner igen OCH Dilara!! :D

Dilara och hennes familj där nere sa att det var okej att jag kunde komma ned dagen innan konventet för att sova över så jag kan komma bort tidigare och köa ^3^
Sen så kommer Dilara komma en dag under konventet också!! 
*YEEEEEY!!* Ska bli så jävla kul! owO

Sen så köpte ju jag och Mamma en ny cosplay till mig.. den 7 December? tror jag det var... och inte ens Peruken har kommit än :/ Det står att dom ska komma strax.. både dräkten och peruken.. så dom borde ju komma nästa vecka tycker jag.... hoppas<3
Den måste ju hinna komma innan Närcon Vinter ;3;<3
 

Sen så känns det så bra att sluta vara ovänn med en gammal bästis som man inte pratat med på två år..<3 Det känns så skönt :'3
 


Men ja! Nu ska jag rita lite och plocka ur diskmaskinen som Gunnar bad mig göra :p

Kramar! ^w^

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0