Min cosplay

Jag sa till mamma att jag skulle skriva om det här ikväll.. och nu gör jag det!

Jag beställde min Mahiru Shinya Cosplay omkring 6 December? och idag kom det två paket hit som jag och pappa åkte och hämtade ut.. 

I ett av paketen så fanns dräkten som var underbart fin! Men svår att få av sig~ Men jag är jätte nöjd med den<3
Och i det andra....
 
En brun? peruk... inte den jag beställde alltså... 
Min peruk skulle ha varit en silvervit kort peruk med en 1 m lång ponytail...

Så jag blev väldigt besviken... jag var så orolig över att dom inte skulle komma alls för några dagar sedan.. och nu det här?

Men mamma sa att hon skulle skriva till försäljaren ikväll och se om vi kan ordna det... Peruken måste ju liksom komma innan NCV.. Jag har ju planerat sedan länge att jag skulle va henne då...

Men annars om försäljaren är envis eller liknande och peruken inte hinner komma eller komma alls så kommer troligtvis Yuno Gasai få ta över... (vilket jag inte har någon lust med egentligen :,(  )
 
Men ja~ 

Här är en bild på dräkten.. och jag ser ut som en chubby bunny på bilden :3 <3

 
Och Ja! Hon har två olika strumpor på sig~
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0