Piss trött..

Jag börjar undra om olika anledningar till att man får stanna hemma från skolan..

är ''Dålig sömn'' en anledning?? 

Jag vet inte hur många dagar jag sovit dåligt.. det känns som att jag kan somna vilken sekund som helst här inne.. men samtidigt inte... 


Jag går och lägger mig den tiden jag brukar, men sedan så vaknar jag flera gånger under natten och inbillar mig själv att jag ska upp om typ.. 10 minuter.. Sedan efter typ en halvtimme av funderingar så förstår jag att jag inte ska det... somnar om.. och vaknar igen och så händer det samma sak.. 
jag blir förbannad >_<''

Och idag ska jag dra in till Borlänge för att leta födelsedagspresenter.. och köpa lite saker inför NCV som är om några veckor/dagar. 

Sen ser jag fram emot söndag så TWD börjar igen.. längtar till det~ <3
Saknat TWD.. så mycket..</3


Men ska återgå till uppgiften på våran Ap-långa lektion... från 08:30 till 12:10.. Yeey...

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0