Besatthet igen??

Nu kommer jag prata igen om det här med ''Besatthet''..

Varför käkar man godis för?? 

Det kostar massvis med pengar (okej, kanske inte massvis, men för en tjej på 17 år som försöker spara pengar så är det massvis), det är onyttigt och... ja.. ingredienserna för lite blandade godissorter är ju fruktansvärda..

Jag själv skulle kunna klara mig ifrån Godis hela mitt liv, för jag tycker inte Godis är ''Gott'' på en visst sätt.. 
enda problemet är att jag får ett sådant stort sötsug som gör att at vill ha godis..

Jag skulle lätt kunna köpa massvis med frukt och överleva på det under helgerna (men frukt kostar också pengar :c )
Så jag får väl se.. 


Nu ska jag försöka IGEN med att lugna ned mig med godiset, försöka träna mer och gå ned i vikt (bli smalare så jag kan se bättre ut när jag cosplayar /Don't judge me.. I feel that way ;_; )
Men om jag kommer klara det här.. det vet ingen.. :p

Dock så under NCV så blir det väl lite skräpmat osv, men det är ju det man överlever på :p (Fast äter inte så mycket på konvent *lol* så förlorar inte så mycket pengar där.. HAHA!

______________________________________Söta saker..... Är Söta saker____________________________________

Annat som händer är väl att snart äre sportlov och alla praktikdagar på fredagarna är nu över.. jag är fett glad över det.. Det är jobbigt att gå upp så tidigt och sluta så setn >3<'' hehe~ 



Ha det bra alla~:)

Så snygg *w*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0