Vuxenlivet? Redan?

I Söndags så var jag ute och åt på gamla Bykrogen (som nu heter Akropolis) tillsammans med Pappa, Farmor, Farfar och Evy. 
Jag valde File Mingon Black and White.. utan det svarta (Rödvinssås) *lol*
Det var jätte gott.
 
Sen efter vi ätit så åkte vi hem till Farmor där vi fikade. Hon hade gjort sin Daim-tårta som vi då åt. Den är jätte god<3
Sen fick jag pengar och en ny mobil :*D

En Samsung Galaxy A3 :D
Så jag och pappa åkte in till Mora idag för att fixa med SIM-kort åt den.. men då krånglade givetvis datorerna inne på elgiganten.. *suck*
Så blir att jga tar hand om det när jag åker in någon annan dag tror jag :) 


Sen, I morse (vid 11 typ), så åkte vi ned till Swebank för pappa ville kolla mitt sparkonto osv och jag skulle höra hur det blir med studiebidrag osv. 
Slutade med att jag fick en sådan liten säkerhetsdosa och allt sånt.. så nu känner jag mig verkligen som en vuxen. D:
 
Aja..
Någon gång så måste man ju ta att växa upp :)


Och på Söndag så åker jag tillbaka till skolan igen.. och det blir min.. näst sista?.. gång som jag åker dit för det här läsåret :)
Sen går jag på 6 veckors praktik.
2 veckor på en Ladugård här i Orsa
2 veckor på Björnparken
och 2 veckor på Arken Zoo i Mora..
 
Sååå.. snart äre sommarlov.. och det är ganska skönt :) Haha~
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0