Träning och Diet?

Ja, som inläggets rubrik lyder, Träning och diet?

Jag håller just nu på att träna lite då och då. 
Har tränat varje dag den här veckan, på gymmet och på mitt rum. 

Jag har bestämt att jag ska träna så jag får en mer aktiv kropp, smalare och sen mycket starkare~

Nu vill jag få någonting gjort med den här kroppen så jag bestämde mig för att börja träna!
Jag började förra veckan, då jag vägde mig och vägde 70 kg (Vet inte om vågen ljuger eller ej, borde väga mer) 
och jag har bestämt att när jag är färdigtränad så ska jag väga vid 60-65! 

Jag vill bli smalar för att jag ska trivas bättre med min kropp och även för att kunna cosplaya vissa karaktärer som jag vill.. ~ 

______________________________________________________________________________________________________

Men ja! Sen står det diet? 

Jag vet inte om det är någon diet eller inte..
Men jag ska fokusera på att äta protein och grönsaker, och en gnutta kolhydrater under skoldagarna. Sen beror det på under helgerna om jag vill köra då också eller inte.. 

Sen så ska jag undvika sötsaker så mycket jag kan (Frukt räknas inte!!!)

och till frukost, endast Havregrynsgröt under skoldagarna och smörgås och mjölk på helgerna, eller en yoghurts tallrik hemma hos pappa med nyttiga? flingor.. :)

Jag ska snart dra till sista lektionen för idag, engelskan, och sedan gå till middagen vid 16:30~
Det är panerad fisk till middag..~
 
Senare efter kvällsfikat ikväll så ska jag troligtvis dra till gymmet och träna armar och ben, för på rummet tränar jag främst bara mage~


Men ja, ska fixa iordning för nästa lektion nu! :)
Ha det bra~!

 
Min jätte fina kjol<3

Jag ritade ett självpoträtt igår!! Jag tänkte faktiskt först rita Frollo, men hans näsa är helt F**CKED UP! >-<
SÅ försökte rita mig själv~ Men var ett tag sedan som jag ritade realistiska ansikten ^^'
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0