Jobbiga läxor är jobbiga..

Jobbiga läxor... är jobbiga..

Vi har en uppgift där vi ska sammanfatta en väldigt lång text... 15 sidors text.. urg...

Det är väldigt mcyket att göra.. och jag ska försöka göra den så bra jag kan!
Jag ska fan inte få ett enda E i slutbetyg >:c För då skriker jag!
Sen har jag lite instuderingsfrågor att göra och sen träna in en redovisning om George Washington.. 
Ursh! Hatar redovisningar! Jag blir så nervös ;-;



Annat som händer/hänt är att mamma köpt NCV biljetten till mig!! Peppar som fan! och vi ska även köpa Mahiru Shinya Banba cosplayen också! *luv mama*<3

Sen ska jag även börja lära mig dansa olika låtar som jag alltid velat lära mig :p
Typ; Hello/how are you, Cantarella, Magnet, Romeo and Cinderella osv.. 

Ska bli fett kul!!! :)

Men ska återgå till läxorna / Redigera videos med Frollo x Esmeralda (Don't judge..)

Love from Tenshin-kun!<3

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0