Engelskan suger..

Våran engelska suger...
Våran lärare suger på att ge betyg...
 
Vi fick en uppgift att läsa en bok och uppgifterna om boken var : Att skriva ett brev till en bibliotikarie (Fick E) och sen skriva en nyhetsartikel om en händelse i boken.. Jag skrev en nyhetsartikel så som jag lärt mig.. men NÄÄÄ!! Enligt henne är det ingen nyhetsartikel så jag måste göra om hela..

Så jag ska sitta och göra den nu.. så jag blir klar..
Sen ska jag försöka göra klart andra uppgifter..

Urg.. -3-''

Men det var skönt att vi hade sovmorgon idag! Fram till 12:30!<3
Nice! (y) 


Men ja, ska fortsätta lyssna på En idiot på resa och plugga nu! ~

Hare bra!<3-



Från min mini-photoshoot igår som jag gjorde själv.. jag är Len Kagamine från Vocaloid!<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0