Jullov! + Selector Infected/Spread WIXOSS

Ja! Äntligen så är jullovet här (Det har varit här sedan i Torsdags, men whatevah!)

Det känns skönt att få slippa plugga lite.. fast har ju en läxa som ska vara klar efter lovet. Men ska jobba på med den på måndag har jag bestämt :) 
(Men givetvist så ska jag ju jobba på den under flera dagar också)

Annat som händer är väl att livet leker med en, mer tänker jag inte säga... he he... -W-'' 

Sen så är ju julafton snart också, och nu för tiden så beter man sig ju inte längre som några barn som började räkna dagarna till jul redan i oktober. Nu känns det knappt som att det är jul nästa vecka på onsdag.. men det ska bli väldigt trevligt! Hoppas jag :) 
Jag har köpt alla julklappar nu, tror jag, och jag måste säga att iår var jag idélös så alla julklappar är jätte dåliga.. tyvärr :/ 

Men jag hoppas ändå på att alla som får julklappar av mig blir nöjda ändå<3
 
Sen så ska jag nu titta på sista avsnittet av en väldigt awesome anime serie!! Selector Spread/Infected WIXOSS!! Den är grymt bra! Så rekomenderar den!!<3
 
(Tittar på avsnittet)
 
.
.
.
.
.

(Sett klart på avsnittet och gråter)

OMG!! SÅ jävla fint! Men ändå så jävla sorgligt!! ;___;
Jag fattar inte vad som hände!! VAFAN!!! ;___;</3


SE DEN SERIEN!!<33
 


Jag bestämde mig även för att Cospalya Tama!!<3 För hon är ju bara för adorable<33
Jag ska givetvis börja med hennes ''orginala'' version:

 
 
 

Och sen göra hennes ''Special'' version<3
 
 
 

Jag har även bestämt att jag ska försöka sy dom själv~ Så svårt kan det ju inte vara?? OwO  (Kanske special verisonen dårå... är ju trots allt en nybörjare xD )
 
 
Kram~
 

(Min jätte vackra pyjamas<3)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tenshin-kun

En blogg om mitt liv

RSS 2.0